lauantai 12. toukokuuta 2012

Näpertelyjä

Marsipaani ruusuja
Askarrellessa aika kuluu...juu, näin tekee. Minulle askartelu on eräänlainen matka oman pään sisään, ajatukset lentää ja liitää, mutta samalla asiat asettuu lokeroihinsa, loksahtaa paikalleen. Kun askartelut saa valmiiksi, näen selkeämmin eteenpäin ja lisäksi olen saanut jotakin kivaa aikaiseksi. Minulla on myös kummallisen rauhallinen olo, kun teen käsilläni jotain.
Mielenrauhaa!

Kaikenlaista kummallista on tapahtunut tällä(kin) viikolla. Olen ollut mietteissäni ja pohtinut elämän monimutkaisuutta, miksi tuolle kävi näin ja tälle noin? Mietin, miksi ihminen, jolla kaikki asiat on ihan hyvin, ei osaa sitä arvostaa? Mate-teetä on kuulkaas juotu litratolkulla kun meikäläinen on yrittänyt päästä asioiden ytimeen. Tuskin sinne koskaan pääsen mutta ehkä pääsen Mate-teen hyvää tekevien vaikusten tutkimusryhmään? Ja teen juonnin lomassa idea jos toinenkin on saanut alkunsa ja asiat näyttävät edes hivenen valoisammilta. Kyllä kaikki taas järjestyy, ihan varmasti! Voimia rakkaille ystäville elämän myrskyissä ja karikoissa <3


Tämä Pikku-Myyn kuva lähti kakun päällä maailmalle tänä aamuna pienen tytön syntymäpäiväjuhliin. Laitan kakkukuvan myöhemmin.



Jotain pitää aina näprätä, katsotaan nyt saanko tulevaisuudessa näiden kukkien alle mitään muuta aikaiseksi kuin foliolla vuoratut munakennot :D Tällä hetkellä mieltä kaivertaa pienen diabetesta sairastavan kummipojan insuliinipumpun kantopussi, joka kaipaa pientä tuotekehittelyä. Sairaalasta saatu pussukka on hyvin epäkäytännöllinen ja hankala. Olen lupautunut tekemään/suunnittelemaan uuden. Muutama ajatus ja prototyyppi on jo valmiina. Laitan kuvia, jos projekti onnistuu. Ainakin haastetta rittää. Heppu on energinen kuin Duracell-pupu ja pumpun pitää kestää matkassa mukana. Katsotaan kuin ämmän käy?! Nyt hyvää viikonloppua kaikille, minä lähden äitienpäiväkakkua leipomaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti